Hur vet man vilken vecka man är i?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Cari
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 767
Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Cari

Vi slutade med p-pillrena i början av november. I mitten av november gjorde jag ett gravtest som var negativt och nu den 23 dec gjorde jag ett nytt som var positivt.
Nu undrar jag hur man kan räkna ut vilken vecka man är i när jag aldrig fick någon mens imellan att jag slutade med pillrena och jag blev gravid. P-pillrena var såna där man inte fick någon mens alls så det känns som jag inte har någon aning.....

Sv: Hur vet man vilken vecka man är i?

Ring till en barnmorska. De gör säkert ett ultraljud för att kolla hur långt gången du är.

Grattis i allafall!!! :) :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 191
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 101
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 556
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 447
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka