Hur våra hundar ser ut som människor enligt ChatGPT.

attheedge

Trådstartare
Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D
2F2E9970-5509-4781-8229-24E3FB845ED0.webp

Fyll på med era bilder!

Jag skrev ingen beakrivning alls utan körde bara på bild på hund -> bild på människa. Och kanske är jag inte helt neutral i min bedömning, men jag tycker att det blev riktigt bra. En sån där kul kompis som man aldrig vet vad hon hittar på, som aldrig tackar nej till att hitta på något kul men som lika gärna hittar på något på egen hand om hon tycker att man är tråkig...

1000048825.webp

Jo den har jag också, men hittar inte var man kan lägga in en bild och få en annan? Behöver man nån plus-version som kostar?

Ja du undrade ju hur man gjorde. Och jag svarade på det. Inte helt enkelt att veta att du redan har appen.

Finns symbol för att foton, tryck där.
Be den göra om din hund till människa. 👌

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
956
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
559
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 392
Gnägg Gör en egen tråd på ämnet eftersom jag tycker sånt här är hysteriskt kul 😅 Här kommer Kaj som människa! Roligt med den lilla vita... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka