hur valla skidorna

vinkelina

Trådstartare
efter nyår flyttar jag och kommer då att ha ca 700m till stallet. väg genom mindre villaområde, som dock ej har högsta plogstatus.

cykla kommer inte att gå, och jobbigt att plumsa fram genom snön, så börjar snegla lite på skidorna på vinden. men så kommer detta med valla

skidar typ en gång vartannat år så ingen flitigt åkare. valla kan jag noll om och orkar inte hålla på heller. har för tillfället har jag tejp, men tror att den måste bytas ut då jag inte skidat sedan 2011. men hur tusan får jag lös den?
 

Liknande trådar

Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 201
Senast: cambodia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner mig lite låg idag. Min historia sveper förbi i skallen. Det brukar inte vara något jag tänker på. Jag har lagt det bakom mig...
Svar
0
· Visningar
443
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Ja, nu antar jag att det är min tur att göra en "stallbytar"- tråd Jag, en kompis samt en kompis till henne var och tittade på ett...
2
Svar
25
· Visningar
2 628
Senast: Myzan87
·
Övr. Hund Förvarnar för en väldigt lång "skriva av sig-tråd".. Vet knappt vad jag ska börja med.. Eller ja, kanske "början" vore bra... Efter...
2
Svar
35
· Visningar
5 583
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp