Hur väger man betfor??

Sv: Hur väger man betfor??

Ikea har, eller har haft iaf, en "analog" våg med skål som inte kostar många tior.
Den väger upp till 3 kg vill jag minnas. Perfekt kraftfodervåg, alltså! :-)
 
Sv: Hur väger man betfor??

Jag menar en vanlig köksvåg. Det kanske blev lite oklart. Min kostade runt en 50-lapp och visar ner till 25 gram och upp till 1,5 kg tror jag. Vi har en separat hövåg som visar ner till 0,5 kg, men jag litear inte till hundra procent på den. Till hö duger den dock, men jag skulle aldrig väga något tillskottsfoder på den.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Fodrade hästen med ca 1 liter torr betfor ikväll av misstag. Hade hällt vätskan i fel hink! Så den torra betforen hamnade underst i...
Svar
9
· Visningar
1 706
Senast: Efwa
·
Hästvård Hej ! Jag har en tanke om min ponnys kraftfoder. I dagsläget äter hon såhär: Morgon 2kg Hösilage + 0,5 kg FC avel ( stall ägarens ända...
2
Svar
22
· Visningar
2 056
Foder & Strö Behöver lite råd om mitt hösilage :) Förra året så lyckades min fodergubbe pricka in att slå, torka och plasta balarna mellan alla...
Svar
15
· Visningar
5 879
Senast: trollmamma
·
Ekonomi & Juridik Så jag flyttade mina hästar i novemeber till nytt stall, stod i annonsen fri tillgång hösilage (ingen analys, eget) och jag frågade även...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 818

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp