Hur stor blir han tro ?

S

Sofiebreman

Jag har en ettåring som nu är 1,54 cm i mankhöjd och är lite nyfiken på hur stor ni tror att han kanske kommer bli ? Jag vet att det är svårt att säga nu och jag har testat "tattar" måttet men den tror jag inte på för då skulle han bli ca 1,87 eller så är det jag som har gjort helt fel xD

Sv: Hur stor blir han tro ?

Min 1,5 åring var ca 1.56 och är nu ca 1.71. Jag tror att det är svårt att säga hur stora de blir som färdiga. En liten vägledning är att titta på hur stora hästarna är bakåt i stamtavlan.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 929
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
987
Senast: Fille
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 961
Senast: iNHALE
·
Träning Jag har funderat lite på dessa stora halvblod som finns idag kontra förr att deras mankhöjd kan ligga mot en 180 cm. Många hästar dör i...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
12 281
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar