Hur stor blir han tro ?

• Hästhantering
  • Trådstartare Trådstartare Sofiebreman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 798
S

Sofiebreman

Jag har en ettåring som nu är 1,54 cm i mankhöjd och är lite nyfiken på hur stor ni tror att han kanske kommer bli ? Jag vet att det är svårt att säga nu och jag har testat "tattar" måttet men den tror jag inte på för då skulle han bli ca 1,87 eller så är det jag som har gjort helt fel xD

Sv: Hur stor blir han tro ?

Min 1,5 åring var ca 1.56 och är nu ca 1.71. Jag tror att det är svårt att säga hur stora de blir som färdiga. En liten vägledning är att titta på hur stora hästarna är bakåt i stamtavlan.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 643
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
529
Senast: Krålus
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
631
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
872
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna