Hur stor är chansen...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare KING88
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 700

KING88

Trådstartare
Hur stor är chansen att hon kan vara dräcktig:confused:

Inseminerad och kollad på 16 dygn, tom enl vetrinär:(
Hon har inte vissat ett ända täcken till att vara brunstig, totalt ignorerar alla anndra ston som brunstar runt om kring henne då hon annars gärna sympati brunstar:crazy:
Vetrinären som kollade henne är lite osäker på vad hon tror och vill att hon kollas på 45 dygn. Dygn 45 är på fredag och då ska hon kollas igen men på en lite mer erfaren station! (pga att den andra vet. har semester)

Vad tror ni kan hon vara dräcktig???

Sv: Hur stor är chansen...

Men var du inte intresserad av att hon skulle seminerats om om hon nu inte är dräktig?

Var din veterinär ett oerfaren kan hon väl ha missat en dr-blåsa, men samtidigt så kan stoet mycket väl ha slutat visa brunst, fast hon inte är dräktig.

Sv: Hur stor är chansen...

Detta va inseminering nr 2. Och det är en kompis till mig som äger stoet och hon ville inte lägga ner mer tid eller pengar, tyvärr!

Hon tänker nog köpa föl istället om hon inte tagit sig!

Liknande trådar

Avel Hej! Mitt sto ska kollas 16 dygns koll på onsdag men funderar... Körde henne till station 21/5 och tror dom såg henne som brunstig redan...
Svar
11
· Visningar
1 218
Senast: Robina
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 471
Senast: Lyxzen
·
Avel Okej. Mitt sto 10 år inseminerades i våras med fryst. Haft föl tidigare. Ringde till stationen och frågade vad dom tyckte och dom sa att... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 493
Senast: em-pirre
·
S
Avel Jag är helt förvirrad o har helt glömt bort hur jag gjorde sist jag hade nåt sto med 90dygnsavgift... Mitt sto är på 90 dygn om...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: sydney
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka