Hur spara gamla PM?

Q

Queens Proctor

Om inboxen är full och man inte vill kasta alla gamla PM eftersom många innehåller bra tips om olika saker - kan man arkivera dem på något sätt?

Eller måste man sitta och skriva ut allt man vill spara:eek:

Mvh QP

Sv: Hur spara gamla PM?

Du klickar för de meddelanden du vill arkivera. Sedan scrollar du längst ned. Där står det, till höger: "Markerade meddelanden:" och så finns en rullgardinsmeny där du kan välja Flytta till mapp... , Ladda ned som text etc. Eller så kan du ladda hem alla meddelanden på en gång. Finns som alternativ precis under(aldrig testat det alternativet dock) :)

Tack för svar.

Jag har sparat meddelanden i en annan mapp, men antalet blir ju inte mindre för det, det står fortfarande att jag har maximalt antal meddelanden.

Mvh QP

Sorry, min beskrivning var väldigt luddig. Jag syftade snarare på att du skulle välja "Ladda ned som text"(finns fler filformat dock) till din egen dator. Jag måste själv göra det med jämna mellanrum :)

Har nu kört "ladda ner som text" och det funkade:bump:

Tack för tipset!

Mvh QP

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
999
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar