Hur snabba är DHL, kör de ut på kvällstid?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Monkie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 673

Monkie

Trådstartare
Läst på DHLs sida och ser att de kör ut fram till 22. Någon som vet om det är "det vanliga" att de gör, och hur långt innan chauffören brukar höra av sig?

När jag fått DHL-leverans har jag fått olika alternativ att välja mellan. Som jag uppfattat det är det de tider bilarnas rutt är i närheten av min adress. Jag har alltså inte kunnat välja tid, bara olika dagar.

När jag fått DHL-leverans har jag fått olika alternativ att välja mellan. Som jag uppfattat det är det de tider bilarnas rutt är i närheten av min adress. Jag har alltså inte kunnat välja tid, bara olika dagar.
Okej! Jag har uppgett adressen till mitt arbete då jag inte tänkte att de levererar efter arbetstid . Tack för svar!

Liknande trådar

Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 245
Senast: TantAgda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
591
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
504
Senast: cowgirl81
·
Bukefalos I den nya versionen av forumet som jag hoppas kunna uppdatera till snart finns det möjlighet att konvertera bilder till webp-formatet...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: Snubbelfot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Energirikt foder