L
Lantlolla
Sv: Hur skyddar man sig bäst när man trillar av?
F*n va kul, inte skrattat så mycket på länge kan verkligen se detta framför mig!
Jag säger dock som de andra ta inte emot med armar o händer.. !
Kan sä ga för er som vill träna så är de en häst i mitt stall som är rädd fö r allt o stegrar lätt (dåligt självfötroende) hon trillar man nog lätt av om man vill träna *haha*
hänger sig som en apa runt halsen på hästen i väntan på att den ska stanna, SEN kan man kliva av.. haha
så vart det för mig i torsdags på hoppträningen, jag som ALDRIG ramlat av min pålle (och har haft hnm i snart tre år ) så satt jag väl o sov när vi skulle hoppa en studs, så tänkte väl han äh men då svänger ja åt sidan, så jag vart hängades på halsen med högra benet kvar på ena sidan av sadeln o sen stanna hästen o titta på mig som att jag va helt bäng i huvet o ba va fasiken gör du där....
min tränare tyckte de va den mest stilfullaste ofrivilliga avsittning han sett
kan tänka mig att det såg bra kul ut
tack o lov för att man har en snäll häst som stannar på en gång... och inte bockar iväg för att man hänger runt halsen
F*n va kul, inte skrattat så mycket på länge kan verkligen se detta framför mig!
Jag säger dock som de andra ta inte emot med armar o händer.. !
Kan sä ga för er som vill träna så är de en häst i mitt stall som är rädd fö r allt o stegrar lätt (dåligt självfötroende) hon trillar man nog lätt av om man vill träna *haha*