J
j3nnif3r
Jag helt klart bestämt mig för att hästen och jag ska bada i sommar. Tyvärr så är hon av någon anledning rädd för vattnet (bara vatten i sjöar). Så hur skulle ni lära hästen att bada?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag helt klart bestämt mig för att hästen och jag ska bada i sommar. Tyvärr så är hon av någon anledning rädd för vattnet (bara vatten i sjöar). Så hur skulle ni lära hästen att bada?
Min häst är skeptisk till vatten spec hav/sjö han vågar inte gå i så vi backar i och när han väl är i så är det inge problem. så vi kör backmetoden
Första gången så ville han knappt gå nära vattnet ( inga vågor eller så va det) han ville bara backa där i från så då vände vi (puh tyckte han) så backa vi i så blv han så förvånad att han var i och väl i var dej ju kul, senare samma sommar stog vi och tittade på vågorna när dom försvann in mot strand kanten han var riktigt fundersam på vad dom tog vägen =)