P
pepparkaksdeg
Med en åring som helt plötsligt blivit närmast omöjlig att få på grimman? Att ta in och ut i hagen? Går undan en. H*n är absolut inte rädd, utan det är ren och skär ohyffs. Får man väl på grimman så studsar h*n men håller man kvar och hon märker att man inte släpper så ger hon sig. Jag är inte rädd men litar inte på hästen då h*n vänder upp rumpan. Tror inte h*n skulle slå men vet inte säkert.
Ägaren har inga som helst problem med detta utan det är vi andra som tar in (och även ut ibland) som h*n krånglar med. Men oftast är det ägaren som tar ut hästarna på morgon... Kan tänka mig att det är lite därför hästen testar nu? Det är så lustigt för det kom bara över en dag typ som hästen började med detta. Har inte varit några som helst problem innan!
Tacksam för svar!
Ägaren har inga som helst problem med detta utan det är vi andra som tar in (och även ut ibland) som h*n krånglar med. Men oftast är det ägaren som tar ut hästarna på morgon... Kan tänka mig att det är lite därför hästen testar nu? Det är så lustigt för det kom bara över en dag typ som hästen började med detta. Har inte varit några som helst problem innan!
Tacksam för svar!