Hur ska jag lyckas?

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

saffran2

ja, hur ska man lyckas?
det sägs ju att man inte ska gå och tänka på att man vill bli gravid o räkna ägglossnings dagar osv. för då händer det inget.. men hur ska man lyckas att inte tänka på detta?
några bra tips?:confused:

Sv: Hur ska jag lyckas?

Det enda råd jag kan ge är att sluta känn skuld/osäkerhet för att du tänker på det! Det är ju självklart man gör det (tänker på det alltså).

Tänk hur många som blir planerat gravida, det skulle inte vara möjligt enligt dem som säger att man själv är orsaken genom att tänka på det.

Kvalificerat skitsnack enligt min åsikt.

Lycka till med försöken!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 047
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
602
Senast: tara
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 316
Senast: Freazer
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 677
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve