Hur ska det gå med det dumma e-licens provet?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lie
  • Startdatum Startdatum
L

lie

Skrev upp för b-licensen för 2 veckor sedan.. Var 100 % säker på att jag skulle klara det, trodde jag hade allt underkontroll.... Tyvärr var jag dum nog att inte bry mig om kvaltiderna för kallblod... De kuggade jag på;) Men men..

Och den 21 ska jag skriva upp för licensen....:angel:

är det mest vanliga frågor lr tror ni det är mycket rita in på hur man ska vara på volt??

Nästa tisdag kör vi i alla fall autostart:) För första gången....

Var bara tvungen att skriva av mig lite

Sv: Hur ska det gå med det dumma e-licens provet?

lie skrev:
Skrev upp för b-licensen för 2 veckor sedan.. Var 100 % säker på att jag skulle klara det, trodde jag hade allt underkontroll.... Tyvärr var jag dum nog att inte bry mig om kvaltiderna för kallblod... De kuggade jag på;) Men men..

Och den 21 ska jag skriva upp för licensen....:angel:

är det mest vanliga frågor lr tror ni det är mycket rita in på hur man ska vara på volt??

Nästa tisdag kör vi i alla fall autostart:) För första gången....

Var bara tvungen att skriva av mig lite
när jag skrev så var det några frågor där man ska rita hur det skulle se ut i volten

Jag tog körlicens för fem år sedan, då skulle man rita in hur man startar i volten om t.ex sexan blir struken o.s.v. Har för mig att jag hade fel på de frågorna, men klarade annars allt galant...

Just kallblodskvaltiden var den enda fråga jag missade på på B-tränarlicensen också.. Jag tog min licens för 5-6 år sedan, undrar om det är samma prov fortfarande?

Jaha okej.. Ja vet inte det kanske det är?? Tror det var typ 75,80 frågor.. Ja det missade jag plus vad det är för karenstid på akupunktur..Och sen fick jag hjärnsläpp när de frågade hur poängsystemet är uppbyggt.. Då skrev jag 100 poäng per 100 lapp:P

Haha om det vore så väl..

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka