hur ska de här sitta?

Sv: hur ska de här sitta?

Jag har fotat mina från Hööks nu.

Frambenen framifrån:

4127097.jpg

Från sidan:

4127105.jpg

Har även tagit på bakbenen. Dock använder jag ej mina bak, bara fram. För som syns så är Medium för litet bak, hon skulle behöva Large där. Men jag fotade bara för att visa:

Framifrån:

4127116.jpg

Från sidan:

4127121.jpg

de sitter ju bättre bak för dig än mina :crazy: får åka och lämna tillbaka dem, för large hade de inte. får kolla efter ett par andra. tack så mycket!

Det första och andra kardborrebandet på flärpen kommer inte emot varandra om jag ska följa den vinkeln den är sydd i. helknasigt.... men det är väl för att de r för små antar jag.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 159
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 085
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
589
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025