Cyllene
Trådstartare
Nu är det inte många tävlingar kvar på säsongen, och de första tävlingarna dyker ju inte upp förrens i slutet av februari - början av mars.
Så vad har ni för planer? Vila? Extra träning? Träningstävlingar?
Min har ju varit halt och jag ska väl sätta igång henne och se vad som händer. Det blir ingen längre vila för henne eftersom hon vilat en månad nu. Jag har bra förutsättningar med två ridhus så vi ska nog klara att hålla oss igång bara hon är frisk...
Jag hoppas på att kunna rida lite clear round/träningstävlingar under vintern så hon är klar att gå samma klasser el högre när de första tävlingarna kommer i vår. Jag skulle också vilja åka på någon längre hoppkurs för någon riktigt bra tränare.
Men å andra sidan så vet jag ju att det sällan blir som jag planerar! :smirk:
/C - som inte vill ha vinter!
Så vad har ni för planer? Vila? Extra träning? Träningstävlingar?
Min har ju varit halt och jag ska väl sätta igång henne och se vad som händer. Det blir ingen längre vila för henne eftersom hon vilat en månad nu. Jag har bra förutsättningar med två ridhus så vi ska nog klara att hålla oss igång bara hon är frisk...
Jag hoppas på att kunna rida lite clear round/träningstävlingar under vintern så hon är klar att gå samma klasser el högre när de första tävlingarna kommer i vår. Jag skulle också vilja åka på någon längre hoppkurs för någon riktigt bra tränare.
Men å andra sidan så vet jag ju att det sällan blir som jag planerar! :smirk:
/C - som inte vill ha vinter!