Dressyrtjejen_97
Trådstartare
Hur ser ditt "realistiska" drömliv ut? Alltså ett liv du verkligen skulle vilja leva, men som t.e.x. inte krävde att det plötsligt började regna pengar över dig. Lever du ditt "realistiska" drömliv redan idag? Om inte, hur hade det sett ut?
- Vad hade du jobbat med?
- Hur och var hade du bott?
- Hade du haft familj?
- Vad hade du gjort på fritiden?
Jag som TS får väl äran att börja:
Jag hade jobbat som redovisningskonsult på firma. Antingen på en mindre "privat" firma, eller allra helst på LRF Konsult. Hade bott på en mindre hästgård i Sörmland, helst norra/västra delarna (tänk typ Gnesta, Mariefred, Sparreholm eller därikring) utan någon familj. Möjligen en särbo/pojkvän, men inte någon sambo och absolut inte under några omständigheter några barn. På fritiden hade jag tränat och tävlat mina 2-3 hästar på L-Msv nivå i dressyr.
Och ja just det, jag siktar på att uppfylla ovanstående till senast jag fyller 30 år. 9 more years to go...
- Vad hade du jobbat med?
- Hur och var hade du bott?
- Hade du haft familj?
- Vad hade du gjort på fritiden?
Jag som TS får väl äran att börja:
Jag hade jobbat som redovisningskonsult på firma. Antingen på en mindre "privat" firma, eller allra helst på LRF Konsult. Hade bott på en mindre hästgård i Sörmland, helst norra/västra delarna (tänk typ Gnesta, Mariefred, Sparreholm eller därikring) utan någon familj. Möjligen en särbo/pojkvän, men inte någon sambo och absolut inte under några omständigheter några barn. På fritiden hade jag tränat och tävlat mina 2-3 hästar på L-Msv nivå i dressyr.
Och ja just det, jag siktar på att uppfylla ovanstående till senast jag fyller 30 år. 9 more years to go...