Hur ser de ut, kaninkön, hane eller hona?

Sv: Hur ser de ut, kaninkön, hane eller hona?

Jag hittade bilder men jag är fortfarande förvirrad.

Vår kanin ser ut att ha pung men någon snopp finns inte???
Jag vet att man kan trycka men det händer ingenting för jag antar att snoppen sitter framför pungen men där finns ingenting???

En könslös kanin kanske....hmm.

Finns det verkligen ingen som kan hjälpa mig???

jag har tyvärr inga bilder, men det kan vara lite svårt ibland att "trycka fram" könen på dom.

på honor går det liksom mera "in", lite som ett streck.

men har han pung, så är det ju med all säkerhet en pojke? :D du får försöka att trycka lite ovanför så blir den komma fram efter en stund :angel: haha

Haha...jag trycker och trycker men det händer ingenting :rofl:

En honas kön är mer långsmalt och själva "öppningen" ser ut som ett streck bara och hanens kön är runt och öpningen är som en rund "prick". Lite svårt att förklara men hoppas att du fattar, har tyvärr inte nån bild..:angel:

Liknande trådar

Katthälsa Hejsan, har två katter på 7 månader som båda kastrerades i tisdags alltså nästan tre dagar sen nu. Hanen är helt normal förutom att han...
2
Svar
20
· Visningar
981
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
354
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
597
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Banta/slimma ner shettis?
  • Evolve