Hur sänker man ljusstyrkan på datorskärmen?

Sv: Hur sänker man ljusstyrkan på datorskärmen?

Det borde ju finnas några knappar på skärmen som du kan trycka på. Sök upp "Brightness".

Ingenstans? Vad har du för skärm?

Böh, ryck ut sladden så ska du se att den inte är så ljus längre =P

Men jahaaaaaaaaaa, säg det då ;)
Trodde det var en gammal hederlig stå-bredvid-skärm. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig eftersom jag dras med stora, feta stationära datorer :D

Åh, typiskt:crazy:
Men tack ändå för att du försökte hjälpa mej:bow:

Nån annan som har koll?

Det här hittade jag när jag sökte lite på nätet.

Funktionsknappen sitter oftast till vänster om CTRL.. om du sen tittar på raden av F knappar (F1-F12) så finns det blåa tecken som kan vara lite svåra att se.. det kan vara raden med siffror oxå 1-0.. minns inte exakt..

hur som helst så behöver då hålla ner Fn (Funktionsknappen jämte CTRL) och en av de knapparna med blå dutt på Solen är ljusstyrkan och /| (backen eller vad man skall beskriva det som) är kontrasten..

jo, fast jag vet inte vilken av alla grejerna som jag ska gå in på:o

Leta runt lite och testa dig fram. Rätt som det är så hittar du kanske nåt där du ändrar ljusstyrka och kontrast. :D
(Det är den som går vilse som finner de nya vägarna.)

Liknande trådar

IT & mobiler Som frågan i rubriken lyder: Om jag har en mobil och ett mobilt bredband med samma operatör, har jag då tillgång samma signalstyrka...
Svar
15
· Visningar
1 149
Senast: Gunnar
·
Äldre Som rubriken lyder letar jag efter en schysst mobil som tål fukt och att bli tappad. Jag vill att den ska vara snabb, inte ta tid på...
2
Svar
31
· Visningar
1 951
Senast: Lipperta
·
Fritid Jag fick nytt batteri på min iPhone 5 härom veckan. Efter bytet har ljusstyrkan blivit knäpp och oavsett om jag har den på automatisk...
Svar
2
· Visningar
592
Äldre Ja, som rubriken lyder :) Jag har gjort en detaljerad budget där jag räknat in SAMTLIGA månadskostnader. Det blev: - Hyra - El - Mobil...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 481
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18