Hur representativt är detta?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 753
Sv: Hur representativt är detta?

Om det är en tjej som tänder på strypsex och dominanta handlingar så funkar det säkert jättebra.

Jag för min del tycker inte om att bli kallad slyna och/eller knulldocka och skulle avsluta sexet omedelbart för jag tänder inte på en sådan kvinnosyn.

Visst kan det vara mycket stimulerande med dirty talk med det skall för min del vara med lite stil. Förödmjukande dirty talk är inte min stil. Jag får en känsla av att skribenten har ett enormt uppblåst ego och bara det är fruktansvärt avtändande för min del. Men för de tjejer som går igång på sådant så funkar det som sagt alldeles utmärkt.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 394
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter För att locka fler äldre att röra på sig satsar RF Sisu nu i oktober på gratis prova-på-aktiviteter för seniorer på Gotland.
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och... 2 3
Svar
48
· Visningar
1 314
Senast: Pilot
·
Hästvård Ni med äldre hästar, har era gamlingar några krämpor? Vilka krämpor tycker ni är acceptabelt att dom har, vart går gränsen för er? Rids...
Svar
14
· Visningar
1 675
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • En tråd om bäddar
  • Oseriös avel 2023