Hur rengöra skapet på valack?

Sv: Hur rengöra skapet på valack?

Kollade min grabb efter denna utförliga beskrivning enl. ovan & han hade ingen tillstymelse av dessa bönor.........skönt.

Inte ens vitt "klet", för det tror jag att alla har. :confused:
Sen är det inte alla som får stenar. De bilder jag har sett på stenar ser inte alls ut som de små klickar som min häst får.

Det är precis vad jag har hört också. Jag kollar i skapet ca. 1-2 gånger om året. Och om det är saker som inte ska vara där inne så tvättar jag, men inte annars.

En del har ju behövet, men om de inte riskerar att få problem så ska man ju inte röra.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 872
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 675
Relationer Behöver få ventilera, väljer att vara anonym i detta. Jag är i en relation sedan två år tillbaka med en man som jag verkligen ser som...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 799
Hästvård Hästen har ett flertal ggr haft halm o skit som hänger ut i skapet. har bara dragit bort de försiktigt förut men idag hade han MASSA...
Svar
1
· Visningar
1 490
Senast: Domino_s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka