Hur på kan man vara vid hästköp?

Sv: Hur på kan man vara vid hästköp?

Jag hade aldrig brytt mig om att svara en person som bara håller på med sms på det sättet, bebis har väl alla haft, det var en dålig ursäkt.

Vad skulle du inte svara på? När kan jag komma och titta på hästen är väl egentligen ingen svår fråga? Hade hon föreslagit en tid första gången hade jag kommit då, eller ringt om hon velat det.

Om man ska "bilda sig en uppfattning" om någon gör man ju inte det på 5 minuters telefonkonversation heller (särskilt inte med en skrikande bebis i bakgrunden, visst "alla" har haft en bebis, men vi har inte haft samma bebis...), det är ju först när vi träffas som vi kan veta om det är aktuellt med köp från någons sida.

Vill man bara att folk ringer så skriver man ju enkelt det i annonsen, annars får man ju som säljare finna sig i att det finns flera sätt att etablera en första kontakt. Om det nu inte står köpare på kö förståss.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 145
Senast: mamman
·
  • Artikel
Dagbok Jaaaahapp. Dan-före-dan. Nu gäller det, osv. Blir provocerad av alla som säger "det är klart du kommer klara det!" Förstår att det är...
2
Svar
23
· Visningar
2 115
Senast: Seabaz
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
7 539
Senast: Dopy
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 350
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp