Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För sällan. Jag kan utan problem ha en tröja i flera veckor i sträck med bara lite vädring emellan om den inte luktar illa eller är smutsig. Jeans tvättar jag kanske var 2-3 månad. Samma sak där - vädring.
Jag är en skitgris utan dess like som avskyr att tvätta.
byxor o jeans när de är skitiga, kanske en gång/vecka.Hade varit mer sällan om jag inte gick på skola med djur och de faktiskt blir skitiga med tassavtryck, gris o kolukt osv.....Vi funderade i en annan tråd på hur ofta folk tvättar sina kläder. Jag personligen ser ingen vits med att tvätta om plaggen inte är märkbart smutsiga eller luktar illa. Jag kan faktiskt hänga ut mina jeans på vädring om jag anser att det behövs, då håller de längre än om de ska tvättas hela tiden. Dock väljer jag att inte göra så med tröjor, de tvättas när de är fläckiga eller luktar illa. Hoodtröjor och liknande kan användas i veckor om de inte blir smutsiga. Trosor tvättas dock betydligt oftare, såklart Där tycker jag att en dags användning är lagom innan de åker i tvätten.
Så, hur ofta tvättar buke sina kläder?
Detta var fascinerande Ni som använder klänningar och byxor 1-2 veckor och linnen/t-shirts 4 dagar innan de tvättas... Luktar de inte då? smutsiga..?
Sen antar jag att man är olika känsliga. jag har oturen att ha ett starkt luktsinne och det jag har svårast för är när det luktar otvättat om folk... hud/ hår eller kläder.
BH:ar: Ehm, det vet jag inte om jag vill avslöja efter att ha läst att flera tvättar sina efter 2 dagar. Sällan. Till mitt försvar så svettas jag typ inte om brösten. Och så är de extremt jobbiga att tvätta .
Skor kan jag tvätta nån gång i månaden.
Ja jag brukar slänga in dem i tvättmaskin när jag tycker att de blivit för smutsiga eller börjar lukta illaVa? Tvätta skor? I tvättmaskin?
Mina skor har aldrig blivit tvättade