B
Belleriet
Sv: Hur ofta ska hästen få tänderna kollade??
Jag har haft min 6åriga ponny i 2½år och har aldrig kollat hans tänder ?
Jag har haft min 6åriga ponny i 2½år och har aldrig kollat hans tänder ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur vet du att han inte är det?han är bra min inte så fantastisk som vissa säger, min gör ett minst likabra jobb.
Skitsnack! För 1500:- får man mer än en titt i munnen. Fråga stallägaren vad som egentligen hände (om det inte är du själv som förvrängt det).Stallägaren var där för ett tag sen, tittade i mmunnen, jo det ser fint ut, 1500.- tack. Inte prisvärt nej...
han är bra min inte så fantastisk som vissa säger, min gör ett minst likabra jobb.
Stallägaren var där för ett tag sen, tittade i mmunnen, jo det ser fint ut, 1500.- tack. Inte prisvärt nej...
Skulle min häst fårejäla problem åker jag hellre till klinkan som har vet utbildad på tänder.
Även jag har varit där ett flertal gånger under många år, och vet vad som görs och vad det kostar. Därför vet jag att det du säger är osant, något även TantEster påpekade.LIA> För att jag har varit där ett flertal gånger både med egen häst o med andras, det är inget jag förvränger eller hittar på.
Varför bli så upprörd bara för att jag inte slänger mig på marken av beundran? Alla har vi olika åsikter.