Hur mycket...

Sv: Hur mycket...

okej, kan inte mkt alls om galopp, men vet att Sissi vunnit ett lopp iaf :) sen gick det utför ;)

Sv: Hur mycket...

Bestämde oss för att göra "kolla masken" för har bara sett en liten viktökning sen vi börjat fodra upp henne.
Tänkte att det var bra att kolla bara, fast trodde inte hon hade mask eftersom hon blev avmaskad innan vi köpte henne i November, och trodde inte de fick i sig nya maskar efter det...

Iaf fick tillbaks resultatet idag, hon hade 2400 EPG :eek: vid 1000 EPG har de mkt mask!

Känns ju bra att ha kollat upp det iaf, så man kan få bort maskarna, och hon kan lägga på sig lite :)

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
737
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Har precis fått hem mitt fina Pre sto, hon har tappat en hel del muskler och hull efter resan från spanien. Gjorde analys på mitt hö och...
Svar
8
· Visningar
1 798
Senast: Jiovedi
·
Foder & Strö Min häst må vara en Islandshäst på pappret, men i verkligheten verkar jag ha köpt mig ett fullblod. Hästen är extremt svårfödd. Dessutom...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 306
Senast: ufot
·
Foder & Strö Jag har märkt att det finns många kunniga inom foderstater här på buke. Så jag undrar hur ni skulle fodra med detta hö och eventuella...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023