Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Permanentbädd eller växelströbädd är en smaksak, men jag hade inte gett mig på att anlägga en permanentbädd nu när det är kallt, det är dömt att misslyckas och förstöra stallmiljön med lukt och fukt.
Fråga hur mycket som ingår i priset och köp till resten själv! Ingår mockning skall den skötas efter hur du vill ha det, och har du då köpt till egna balar finns inget dom kan skylla på.
Fråga hur mycket som ingår i priset och köp till resten själv! Ingår mockning skall den skötas efter hur du vill ha det, och har du då köpt till egna balar finns inget dom kan skylla på.
Minst 15-20cm torv skall det vara!
(Jag fyller upp en box på 9 kvadratmeter med 6st balar, sen ungefär ½ ny bal om dagen, tar ut allt kiss&bajs varje dag)
Just i TS fall ja, men jag tycker fortfarande att det är märkligt att säga att stallägaren ska mocka som hästägare vill. Det är en stor skillnad på att pedantmocka åt en häst än att mocka åt 20 hästar, sen ska dom självklart inte stå på betogen eller i gegga.
Om jag var TS hade jag gjort som TinyWiny skrev
Nej det skulle aldrig falla mig in att ha bädd. Min häst skall bara stå på ren och fräsch torv.