Med min dotter som är rädd för smuts i mat och med våra sömnstörningar nej
Dom får snällt vänta på maten tills dom får in den i buren (spagetti som är odelad är toppen
)
Jo jag försöker att få dom att vända på dygnet så smått men än så länge har det gått lite dåligt.
Fast med tanke på att dom knappt kom på utsidan i det sista därifrån jag köpte dom (ägaren allergisk) och inte så mycket hanterade så har dom ju fått det bättre och när dom har vett att vara vakna på dagen kan dom få komma ut mer (kan inte ha burdörren öppen hela tiden då dottern glömmer att stänga till dörren till köket och jag är rädd att små råttor skulle få för sig att hälsa på mina marsvin i vardagsrummet) men det är då det.
Dom ryckte för dom minsta småljud när dom kom då dom var vana vid en mycket lugnare miljö men nu så har dom vant sig vid sin snörvliga matte och vid att marsvinen hoppar till inne hos sig osv.
När dom är ännu tamare skall dom få studsa runt i min dotters rum är där finns massor att leka med i, på över osv
Kunde inte ens ta i dom ibörjan utan att dom studsade på min hand och nafsade...vem bestämde här då
Nu har dom lärt sig sin plats
Visserligen är dom redan mycket tamare (även om jag önskar att jag hade snabblim ibland) men än så länge inte riktigt tillräckligt tama.
Dom biter faktiskt inte i saker och kissar inte utanför buren, har inte ens grävt i mina blomkrukor (än).