Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Som fyra åring får de tävla i lättklass. Lämpligt är nog att köra två tävlingar dressyr och presision och en komplett tävling på hösten. Därimellan lämplig träning 4-5dgr i veckan. Vet inte om gemensamma TR säger något om antal starter? Men i kör TR så är det ingen max antal starter.
/M
min shettis debuterade som femåring.
han gick tre lätta tävlingar. började med en dr+pr. sedan två med maraton, men endast hindersträckan då det var lätt klass,
detta fungerade bra för min pålle. så nu har du nått som du kanske kan jämföra med ..
Jag har inte läst det själv men vår lagcoach sa att vi två som hade 4-åringar i laget -04 inte fick tävla maraton. (Nu blev det pga skador och betäckningar ingen tävling alls för mig och Yessen men det är en annan historia...).
Hästmänniskan Okej, intressant läsning. Ja, där ser man. Platser och även sånt som raser spelar säkert in. Har lite dålig koll på priser, särskilt nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.