Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nio timmar är istället rätt mycket för en vuxen skulle jag säga själv är jag utsövd på 7 timmar och skulle jag sova 9 timmar skulle jag bara vara slö dagen efterDet slår mig hur lite folk sover över lag i tråden! Jag behöver minst 9 timmar per natt och gärna en 1-2 timmars siesta per dag. Visserligen har jag en gammal utbrändhet i bagaget, från sömnstörning, men ändå?
Sov 12 timmar mellan fredag och lördag och mådde toppen och kunde äntligen gå runt på marknaden här utan att avlida av hur mkt folk det var. Sömn är ju underverk ju mer desto bättre liksom?
Kan lägga till, jag går alltid och lägger mig mellan åtta och nio på kvällen, senare är ju mitt i natten, haha... Men - jag kan vakna när jag vill, bestämmer jag mig för att vakna vid tre-fyra så gör jag det, inte så. Men har nog lite väl inprintat att det är timmarna före tolv som räknas sömnmässigt
Nio timmar är istället rätt mycket för en vuxen skulle jag säga själv är jag utsövd på 7 timmar och skulle jag sova 9 timmar skulle jag bara vara slö dagen efter