Hur mycket AdBlue är normalt?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare sthu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 7 800
Hur mycket AdBlue är normalt att göra åt egentligen? Tycker jag fyller på hela tiden. Det ligger tre tomma dunkar i bilen och nu är det dags att fylla på igen.
Det är en Volkswagen caddy, togs i drift mars förra året. Kört 3900 mil.

Tycker det går åt en himla massa AdBlue..
Låter mkt. Min har gått ca 1700 mil och aldrig fyllt på efter leverans. Jag antar att den säger till när det behövs, så har inte kollat dock. Den skriker ju om allt annat liksom. BMW årsmodell 2018.

Låter mkt. Min har gått ca 1700 mil och aldrig fyllt på efter leverans. Jag antar att den säger till när det behövs, så har inte kollat dock. Den skriker ju om allt annat liksom. BMW årsmodell 2018.

Min tank är betydligt större än dunkarna man köper så därför jag behöver fylla ofta.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 164
Senast: Iamia
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
601
Senast: Unafraid
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
591
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 307
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka