Oj, det förstår jag. Förstår även varför jag hade märkt om min bil hade behövt det.![]()
Min bil går inte ens att starta om det är slut, då är det bogsering till verkstad som gäller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, det förstår jag. Förstår även varför jag hade märkt om min bil hade behövt det.![]()
Jo, den skriker som f-n när det börjar bli dags...![]()
Min bil går inte ens att starta om det är slut, då är det bogsering till verkstad som gäller.
Det är väl det som är tanken med limp mode. Man ska "halta" direkt till lämpligt ställe och fylla på. Men din kanske hoppar över det?
Kanske bara är euro 6 som har det![]()
Låter mkt. Min har gått ca 1700 mil och aldrig fyllt på efter leverans. Jag antar att den säger till när det behövs, så har inte kollat dock. Den skriker ju om allt annat liksom. BMW årsmodell 2018.Hur mycket AdBlue är normalt att göra åt egentligen? Tycker jag fyller på hela tiden. Det ligger tre tomma dunkar i bilen och nu är det dags att fylla på igen.
Det är en Volkswagen caddy, togs i drift mars förra året. Kört 3900 mil.
Tycker det går åt en himla massa AdBlue..
Det beror på hur ursläppen av kväveoxider ser ut. Faller de innanför ramen behövs inte AdBlue.Har alla dieselbilar detta? Eller möjlighet till eller behov av eller ...
Jag kör diesel (två olika bilar en 2010 och en 2016, tror jag) och har aldrig hört talas om detta.
Låter mkt. Min har gått ca 1700 mil och aldrig fyllt på efter leverans. Jag antar att den säger till när det behövs, så har inte kollat dock. Den skriker ju om allt annat liksom. BMW årsmodell 2018.
Du menar att du inte fyller utan duttar? På sant tjugo-någonting-sätt vid vanlig tankning.Min tank är betydligt större än dunkarna man köper så därför jag behöver fylla ofta.
Du menar att du inte fyller utan duttar? På sant tjugo-någonting-sätt vid vanlig tankning.![]()