Hur mäta draglinor?

kolblakkur

Trådstartare
Hur mäter man draglinor som man inte spänner fast rakt i bröstan, ska de vara helt uppspända och utdragna så långt det går, eller ska de vara inspända på yttersta hålet?

Sv: Hur mäta draglinor?

Hur mäter man draglinor som man inte spänner fast rakt i bröstan, ska de vara helt uppspända och utdragna så långt det går, eller ska de vara inspända på yttersta hålet?

Du menar vad butikerna skriver ut för mått lixom?
För annars ska man ju spänna så man har ett hål över men de va säkert inte så du mena;)

Liknande trådar

Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 054
Senast: snöflingor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 819
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
563
Senast: Lillefrun
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kom som vanligt inte upp förrän vid lunch. (Katterna hade fått mat tidigare.) Men sen hämtade jag ved. Två lådor. Nu har jag fullt...
Svar
2
· Visningar
516
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar
  • Dressyrsnack nummer 18