Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mabuse skrev:Det är en användare som varit här länge, men byter nick ofta.
Gnist skrev:Gå in på en användare,(som när du ska skicka pm) så finns det två alternativ, lägg till som kompis / lägg till på ignorlista
Det där är mig i ett nötskal!Zeli skrev:Nej nej nej - jag är alldeles för nyfiken för att nytja en sådan funktion.
Freydis skrev:Då förstår jag... och man byter nick för att man blivit obekväm kanske... och hamnat på mångas ignoreringslistor....
Det var inte jag i alla fall som satte upp dig på listan, då kan vi ju inte laga tvättmaskiner och annat roligt,,,,,,,,,,,,,,,kristel skrev:Jag har ingen uppsatt på ignoreralistan, dock fick jag så sent som igår 1 pm av en användare som informerade mig om att jag minsann var uppskriven på hennes lista .
Huhuhu vad räääädd jag blev ...
Precis som så många av er andra retar jag mig på en del användare men det är ju faktiskt bara till att strunta i att svara. Likaså gäller för dom som irriterar sig på mig, det är bara till att skita i svarsknappen .
.
Ja, gud, det hade ju varit skitbra ju!!! Vad tyst, lugnt och skönt mitt liv hade varit då!!!!Vimsan skrev:Jag hade velat ha en sån ignorera-knapp i verkliga livet istället
Och du är inte en hon heller!Ride on skrev:Det var inte jag i alla fall som satte upp dig på listan, då kan vi ju inte laga tvättmaskiner och annat roligt,,,,,,,,,,,,,,,