Hur många timmar sover ni?

Sv: Hur många timmar sover ni?

Jag har rejäla sömnstörningar och har haft så under ca 15 år.
Jag sover väldigt oregelbundet. Det kan variera mellan 0 h till 12 h(dock inte i sträck). Jag mår bäst om jag lyckas få ca 7 h sömn minst.
Jag sover aldrig så länge i sträck. Men får jag iaf det i sömntid, om än uppdelat, så funkar jag hyfsat. Får jag mindre sömn än så en längre period blir jag till slut fysiskt sjuk.

Jag har både smärtproblematik och adhd. Med medicinering mot adhd:n dagtid sover jag dock bättre på natten. Jag sover djupare och längre i sträck.
Går även på sömnmedicinering. Utan den sover jag inte alls på ett ar dygn. Sen krashar jag och söver ett par h för att upprepa..

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
443
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 342
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 804
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 982
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka