Hur många placerade?

dimmansstuteri

Trådstartare
Om det är 4 startande i en klass (Ponny, Lätt, kat C), stämmer det att det bara är en placerad då?
Hur är det med antal placerade i DM? Är det alltid tre placerade vid DM? Eller, om det enbart är två som rider DM av fyra startande i klassen, blir båda placerade då?

Hlsn Helena

Sv: Hur många placerade?

Det är bara en placerad. Vad gäller DM är det väl upp till det distriktet att bestämma kan jag tro.

Här är det alltid 3 placerade i DM även om det bara är 3 startande! Jag har ju varit så skicklig att komma 3a i DM med 4 deltagare (behöver man ju inte säga högt :angel: ;) :rofl: ) Däremot krävs det väl 3 st för att det ska bli DM och DM-tecken utdelas?

dimmansstuteri skrev:
Om det är 4 startande i en klass (Ponny, Lätt, kat C), stämmer det att det bara är en placerad då?
Hur är det med antal placerade i DM? Är det alltid tre placerade vid DM? Eller, om det enbart är två som rider DM av fyra startande i klassen, blir båda placerade då?

Hlsn Helena

Senast ändrad:

brukar vara tre placerade på DM men i hoppning måste du genomfört ritten och i dressyr har jag för mig måste du ridit på 50% och i fälttävlan vet jag inte antagligen kommit runt terrängen då + det övriga.

ibland blir det inte tre placerade om det blir uteslutna mm

vadå trea är ju alltid trea hihi det låter ju bättre än näst sist iaf :angel:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
366
Senast: Cactus
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 338
Senast: Grazing
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 096
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve