Hur många av er tränar ridning i bilen?

Sv: Hur många av er tränar ridning i bilen?

ååå skickligt!!!!:)-ja antar att du fick till en supertjusig samling- så den lilla bilen vart som en boll!! :D;)

Haha, kul o höra. tänka sig att det är inte bara en själv som har skumma grejer för sig. :P Inget körkort än, men på cykeln vid kurvor händer det att jag tänker "o så ställer vi innåt", eller när jag springer (väldigt sällan)vill jag samla ihop o skutta i galopp o blunda o känna hur håret fladdrar som det gör när man galopperar :P haha.. ibland är man lite för mycket.. men kul ere :)

haha, vilken härlig tråd!:)
jag tränar i bilen, i trappor, överallt!
när jag var yngre och ville fördriva tiden vid bilresor så satt jag alltid och red, t ex. över 70km/h=galopp, byten i kurvor, halvhalter innan rödljus osv..

skönt att höra att det finns andra som inte kan tänka på annat;)

*knapplån*

Jag växlar ofta mellan att lägga vikten på sittbenen, höfterna ska vara lika rörliga åt bägge håll.
Och så tränar jag på att fylla ut svanken, skruvar ut svankstödet lite åt gången och tränar på det speciellt vid växlingar och inbromsningar där jag gärna svankar istället för att fylla ut. Jag TROR att det har gett reusltat när jag rider också dessutom :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka