Hur många av er bor på, eller kommer från GOTLAND från början??

A

Athina

Det skulle var intressant att veta. Är ni alla medlemmer i WRG, eller någon annan WR-klubb?
Varför flyttade ni om ni inte längre bor här, hur kommer det sig att ni flyttat hit om ni inte är gotlänningar från Början?

*Nyfiken* :banana:

Sv: Hur många av er bor på, eller kommer från GOTLAND från början??

Athina skrev:
Det skulle var intressant att veta. Är ni alla medlemmer i WRG, eller någon annan WR-klubb?
Varför flyttade ni om ni inte längre bor här, hur kommer det sig att ni flyttat hit om ni inte är gotlänningar från Början?

*Nyfiken* :banana:

Jag är inföding :D Och har aldrig sysslat med western förrän nu i augusti när jag kom på att det värkar superkul :bow: Så nu är jag med i WRG, red min första tävling i helgen (förrruom en start i Horsemanship) och det var riktigt kuligt :banana:
Däremot blir det nog lite begränsat eftersom jag rider och tävlar engelskt en hel del! Främst fälttävlan så då måste man ju åka på både hopp- och dressyrtävlingar en del med. Det senaste har jag lyckats "slippa" i år :o :D

Tja, att jag bor på ön vet du nog redan, och jag är med i WRG... Kan säga att man blev indragen med milt våld....

Har inte någon tidigare Western-karriär, men kan kanske bli... :angel:

Nä hääää ! *spelar förvånad* Så du menar alltså att du bor här... på ÖN? :rofl:

Ha, du förresten, vet du vad eller VEM/VILKA jag såg på TV för ett par veckor sedan... :angel: :D

Vi ses i helgen... skall bli skitkul, jag kan sätta 100kr på att jag kommer svimma före dig, ja tidsmässigt iaf och att jag kommer ramla av hästen... :rofl: det verkar vara min grej nu förtiden, ofrivillig avsittning. :smirk:

Senast ändrad av en moderator:

Hmmm, kan det kanske vara Moi och min andra hälft som du såg på TV :D

Mja, inga ofrivilliga avsittningar va? :confused: Vi överlever nog båda två :crazy:

Det är lugnt, trilla ni av ni, jag kan lyfta upp er igen :devil:
Det var fasligt vad du rider tidigt SS :eek: Eller tidigt och tidigt, i alla fall för att ha första sovmorgonen sen första helgen i augusti, gäsp... Ja ja, nu är det väl min tur att stå såhär :banana: :bow: :banana: :bow: på läktaren när du rider!
Hur dags rider du Athina?

Jag rider 11.15 på lördagen om det intresserar. Athina 16.30 tror jag. :banana:

Men i så fall rider ni ju tillsammans eller? Du och Athina menar jag...
Och i så fall vet jag ju faktiskt vem ni ÄR :idea:

Senast ändrad:

Hmm, tänker så det knakar, jag får inte ihop det, men om inte annat så märker jag väl på lördag...

Nu har vi ändrat, Athina rider 11.15 och jag den senare tiden. Tänkte att ni skulle få något att fundera på. :rofl:

Athina och jag rider inte samtidigt.

*skrattar* Dom tror dom vet vem vi är, eller vem, jag är, men det kan dom typ inte veta, vem jag är alltså, bara Tessan som vet, på ett ungefär... *skrattar* :rofl:
Och vi gör det inte lättare för dom heller... Byta fram och tillbaka! :banana:

Efter allt bytande, jag undar vem som faktsikt skall rida i helgen!? :confused:

Eftersom en av oss inte står med på ridtiderna så kanske det blir lite krångligt. :banana:

Mmmm... :smirk:

Du förresten, nu har jag fått min inloggning på hemsidan, men när jag kollar bland "senast inloggade" och villl sen titta på Ricks clinic då står det att jag inte är behörig ??? *miffo*

Athina skrev:
*skrattar* Dom tror dom vet vem vi är, eller vem, jag är, men det kan dom typ inte veta, vem jag är alltså, bara Tessan som vet, på ett ungefär... *skrattar* :rofl:
Och vi gör det inte lättare för dom heller... Byta fram och tillbaka! :banana:

Efter allt bytande, jag undar vem som faktsikt skall rida i helgen!? :confused:

Nu är ni faktiskt inte helt schyssta :mad:
Vi (jag) får väl fortsätta klura då... Jag kommer ju inte vara där på förmiddagen så då får väl Tess spionera för oss båda :D

Du vet mycket väl vem jag är. Om du tänker efter lite så kommer du nog på det. Jobbar du något i helgen Nelle? :angel:

Japp dig hade jag redan listat ut till 98% ;) Och nej, jag jobbar inte i helgen :)
Jag rider en lillesyrra (3 år) till din kuse just nu, hon är supertrevlig :bow:

ÅH! Det var ju riktigt roligt i går lördag ju. :banana:
Men... MEN... Jag har jääääääkligt ont i baken och ner på baksidan av låren, jag drev så in i norden med sätet så jag kan knappt gå idag... :smirk:

Hur gick det idag söndag då?

Jag slår dig en pling i morgon eller kommer förbi rent av.. :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har länge velat bo på Gotland och har nu äntligen fått möjlighet när jag blivit antagen till skola. Skolan ligger i Fårösund. Jag...
Svar
6
· Visningar
677
Senast: Santoxen
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
597
Senast: Myzan87
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 817
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka