karamelldrottningen

Trådstartare
Hur löser man denna?

image.webp

Har sett nått liknande, om tänker efter ska du inte lyfta pennan men ingen sagt inte kan vika papper över så slipper lyfta pennan 😉

@karamelldrottningen Har du sett lösningen men hittar inte tillbaka till den, eller har du bara sett problemet? Jag tänker såna där reels som kommer upp i ens flöde utan att man valt det själv, ofta är gjorda för att man ska tänka "men DET DÄR går väl inte inte..." och klicka på länken, och sen är det ändå en B svar (eller inget svar alls, annat än att det man själv redan tänkt) när man klickar...

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
231
Senast: DarkInNight
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 049
Senast: Migo
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
2 871
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar