Sv: Hur långt och hur ofta?
Jadu det är lite olika beror på om jag jobbar eller ej
Men min grundteori är att göra allt så enkelt som möjligt för att spara tid.
Tex så 1 dag i månaden gör jag 40 matlådor med typ 6 olika rätter så då är alla luncher i veckorna fixade för mig och min sambo.
På vardagskvällar ska det gå undan att göra mat, absolut max 20 min men man ska ändå få in allt som kroppen behöver i maten det är jag supernoga med. Min tryckkokare får jobba hårt då och den är alldeles underbar
Men en vanlig dag när jag jobbar ser ut ungefär såhär:
Är i stallet ca kl 04,45 fodrar och vattnar hästarna, tar med mig häst och hund ut på en löparrunda som tar 1h.
Sen hem och duscha
06,30 Skjutsar jag hunden till dagis och sen åker jag direkt till jobbet, äter frukost i bilen.
07,00 Jobb
12,00 Rejäl lunch
16,00 Slutar jobbet
16,30 Hämtar hunden på dagis
17,00 Spinning-pass
18,30 Middag
19,00 Stallet och rider hemma, när jag åker iväg på träning så struntar jag i spinning-passet och åker till stallet strax efter 17 sen kommer jag hem någon gång ganska så sent på kvällen
När jag åker iväg på träning med hästen brukar jag antingen stanna och köpa ngt att äta på vägen alt så har jag någon enklare kall matlåda med mig som jag äter vid lämpligt tillfälle..
Hunden följer med mig i stort sett överallt utom på jobbet och sambon släpar jag också med mig ganska ofta så vi hinner ses någon gång
Har inga barn ännu, då skulle jag behöva dra ned på något om man ska hitta träffa dom med
Titta på tv gör jag sällan och datorn har jag alltid med mig så det hinner jag med typ jämt ändå
Dock är mina helger heliga! De ska vara lugna. Då blir det aldrig någon fysträning för mig som löpning eller spinning utan bara träning med hästen om det skulle infalla på en helg, annars skulle jag aldrig orka om jag inte får återhämta mig lite då.