Hur länge?

Falkenrally

Trådstartare
kan man få in skritt, trav och galopparbete på en 4 månaders träningsplanering för en 5 årig travare som är riden i 1 år? då kan skritta o trava i behaglig form. galoppen är lite jobbig. hon tar den men bockar mycket först.

MVH Julia Karlsson

Sv: Hur länge?

heej!! alltså frågan är om jag hinner få in skritt trav galopp arbete i en träningsplanering som är planerad på 4 månader??

Sv: Hur länge?

Ja det hinner man, men allt beror ju på hur bra man rider och ifall man har kunskapen.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
1 965
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 767
Senast: mamman
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 096
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
2 009
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar