Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas att det vänder för dig och vad du än går igenom kommer att vara ett minne blott om en tuff tidDet vore okej om jag dog knall och fall nu. Livet blir liksom aldrig bättre ändå.
Det kommer aldrig att vända. Min diagnos går inte över.Jag hoppas att det vänder för dig och vad du än går igenom kommer att vara ett minne blott om en tuff tid
Det finns massor av folk som mår bra som har en diagnos.Det kommer aldrig att vända. Min diagnos går inte över.
Jag ser inte hur det skulle kunna vara möjligt för mig. Livet suger och jag vill inte vara med. Jag kommer liksom aldrig orka göra meningsfulla saker utan kommer alltid att vara trött och få slita med skitsaker.Det finns massor av folk som mår bra som har en diagnos.
Håller med, de är så bra! Sassinak tar också upp det lite (den kommer nog före Heris Serrano böckerna och är skrivna med Anne Mc Caffrey)De är svåra att få tag på, du får nog kolla online internationellt. Det är hon som skrivit fantasyn om Paksenarrion också, hon är en av mina favoriter bland militär SF/fantasy (hon är pensionerad marinkårssoldat).
Ja 70 känns lite kort tycker jag allt. I alla fall om jag är i kondition att rida långritt och hoppa bana, åka slalom, jogga, och ägna mig åt rikt föreningsliv som de 75 åringar jag känner gör.Det är möjligt. Tycker att jag läst flera som tycker det räcker vid 70 år och jag har en del vänner och många bekanta som är över den åldern och har rika liv. (Vet dock inte vad all bekanta VILL.)
Jag kan inte känna som jag tror du skrev - att lämna plats för efterkommande, då känns det som att jag (33 år nu) måste önska att ha dött istället för att t.ex. en för mig okänd 20-åring dött. Nu tror jag knappast du menar precis så men det är så tankarna och känslorna skulle gå i mig.
Men jag lär inte höra till de som får antiåldringsserum i min generation ändå . Jag ska försöka överleva så länge jag kan ändå.
Jisses, åka slalom och jogga! Jag är rädd att jag aldrig blir i kondition för det!Ja 70 känns lite kort tycker jag allt. I alla fall om jag är i kondition att rida långritt och hoppa bana, åka slalom, jogga, och ägna mig åt rikt föreningsliv som de 75 åringar jag känner gör.
Jag har inte funderat närmare på det, så långt det går och man har kul.
Tror längre liv eller evigt liv är en usel idé för samhället idag. Speciellt om det bara händer rika människor (läst Heris Serrano... böckerna) men tänker definitivt ta grejor som motion och vad som för att hålla mig frisk och glad länge personligen. Är dock inte rik så kommer nog inte att få tillgång.
Det där är inte Wille som talar det är Willes depression. Jag hade kunnat säga exakt samma ord för ett år sedan, ja för ett halvår sedan också.Jag ser inte hur det skulle kunna vara möjligt för mig. Livet suger och jag vill inte vara med. Jag kommer liksom aldrig orka göra meningsfulla saker utan kommer alltid att vara trött och få slita med skitsaker.