hur länge håller sig julskinkan i kylen???

Z

zippizoot

Jag köpte en färdigkokt och griljerad julskinka till jul,la på ny griljering och in i ugn på nytt till julafton,, nu undrar jag hur länge den håller sig i kylen? kan man fortfarande äta den??

Sv: hur länge håller sig julskinkan i kylen???

Jag tycker det känns väldigt tydligt när skinka börjar surna, så jag skulle äta den så länge den luktar bra.

Sv: hur länge håller sig julskinkan i kylen???

Jag sniffade på vår skinka idag, den blev hundmat. Tyckte mest den såg lite tråkig ut i färgen, labben sket i vilket:D Ursmaskigt med lite skinka på torrfodret:bump:

Men den hade säkert gått att äta för den luktade inte surt eller illa, du får chansa! Det värsta som kan hända är att du blir lite rutten i magen:D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 626
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 096
Senast: Bison
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 558
Senast: Queen
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
29 444

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka