Alfakrulls
Trådstartare
Ja, jag misstänker att våran lilla Doris är dräktig.
Hur länge är en katt dräktig?
Detta blir i sådana fall hennes andra kull, den första fick hon för ca 2 år sedan, och en avkommerna behöll vi.
Hon har ätit piller varje vecka, men de har tydligen tagit sig endå. :smirk:
Ja, som tur är gör de inget direkt att de blir kattungar då de är några stycken som gärna vill ha ungar efter Doris....!!
Och de är ju alltid skoj med Kattungar.!!
Är bara rädd att min vovve på 8 månader ska bita ihjäl kattungarna eller liknande, hon är ju så klumpig! Fattar inte riktigt när man ska vara försiktig och inte än!!!!
Ja, men tilllbaka till frågan, hur länge är en katt dräktig och efter hur lång tid brukar de börja synas?
Hon är nu ganska så tjock!!
Vackra Doris!!
Bilden tagen vintern 05/06
Hur länge är en katt dräktig?
Detta blir i sådana fall hennes andra kull, den första fick hon för ca 2 år sedan, och en avkommerna behöll vi.
Hon har ätit piller varje vecka, men de har tydligen tagit sig endå. :smirk:
Ja, som tur är gör de inget direkt att de blir kattungar då de är några stycken som gärna vill ha ungar efter Doris....!!
Och de är ju alltid skoj med Kattungar.!!
Är bara rädd att min vovve på 8 månader ska bita ihjäl kattungarna eller liknande, hon är ju så klumpig! Fattar inte riktigt när man ska vara försiktig och inte än!!!!
Ja, men tilllbaka till frågan, hur länge är en katt dräktig och efter hur lång tid brukar de börja synas?
Hon är nu ganska så tjock!!
Vackra Doris!!
Bilden tagen vintern 05/06