Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tills för några månader sen (1,5 år nu).
Vi har köpt små och bra plastgafflar som han helst använder (maten fastnar bättre än på sked). Eller så använder han fingrarna.
Det beror på vilken mat det är, Freddan är tre, fyller fyra och jag dukar med kniv, gaffel och sked och han växlar lite vart efter han vill. Kött och sånt brukar han äta med gaffel och sen äter han ris och pasta med sked, ibland inte...
Alltid dukat med sked och gaffel, han äter oftast med gaffeln. Han är ju för liten för kniv men jag tycker det är bra att han tränar på att äta med båda händerna.
Tja sonen är 10 år och han äter så fortfarande med sked när det är soppa och sånt...
Däremot så började han inte med sked förrän han var runt året gammal, innan dess var det händerna eller gaffel som gällde, han vägrade nämligen äta pureer eller bli matad med sked... och hans lillasyster betedde sig likadant... typ
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Nej det gör jag inte. Jag har sett många med allergi så det är väl delvis min personliga uppfattning, jag skrev för övrigt ”precis som...