Hur lång tid?

Lorelie

Trådstartare
Hur lång tid ska man räkna per ponny i programmen LA:P1, LA:2 och Lagtävlan för ponnyallsvenskan?

Sv: Hur lång tid?

*puttar upp*

Vore trevligt att veta när man ska åka hemifrån... (ska titta på tävling)

Det brukar väl stå på programmen? Men jag brukar räkna ca 7-8 min per ekipage. :smirk:

Lag 5min, P:1 5½min o L2 6min. Sedan ligger det pauser och det tar ännu lite längre tid. Så jag skulle ha räknat ca8min på ekipage.

när jag tävlade La: p1 så var det 8 ekipage/timmen. så det tog längre tid än vad jag trodde :P

Sen är det olika för olika klubbar, för vissa klubbar tar det lång tid och det är lite o-ordning, men för vissa flyter det på ganska bra. Så det är ganksa olika.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Skola & Jobb Om ni ska förbereda en presentation, föreläsning el dyl och ska göra tex en power point, ungefär hur lång tid behöver ni? Tidsmässigt...
2
Svar
23
· Visningar
1 121
Senast: Anna
·
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
252
Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
845
Senast: phie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka