Hur lång tid tar det?

Pazuzu

Trådstartare
Kom inte på någon bättre rubrik...

Jag ska åka och fota en hopptävling i helgen, men tyvärr kommer jag inte att ha möjlighet att vara där förrän en timme efter start. Därav undrar jag (på ett ungefär förstås) hur många ekipage som kan tänkas avverkas på en timme på en 1.30-hoppning på två faser A:0/A:0, utomhus. 15-20? Mer eller mindre än så?

Sv: Hur lång tid tar det?

Ca 30 st i timmen brukar jag ha som riktmärke :) Både ute och inne tycker jag den tiden brukar stämma.

Sv: Hur lång tid tar det?

30 stycken i timmen brukar jag också räkna då det är två faser.

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 043
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder - hur länge brukar världscupfinalen i hoppning hålla på? Jag ska åka till Göteborg Horse Show både lördag och söndag...
Svar
7
· Visningar
1 422
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns...
2
Svar
25
· Visningar
2 874
Senast: alazzi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 096
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka