Hur lång tid kan det ta?...

H

Happy

...på ett ungefär innan svaret på höanalysen kommer? Skickade in till AnalyCen. *otålig*

:bow:
 
Sv: Hur lång tid kan det ta?...

Jag skickade den 11/10 och fick svaret 19/10. Drygt en vecka alltså! Annars brukar det stå på förpackningen att det kan ta upp till 10 arbetsdagar...
 
Sv: Hur lång tid kan det ta?...

Jag skickade provet på en måndag och fick svaret på fredagen (samma vecka).
 
Sv: Hur lång tid kan det ta?...

en liiiten fråga bara... hur mkt tar odm för en höanalys?
 
Sv: Hur lång tid kan det ta?...

Jag har bara ca priser i huvudet nu, för hö;
Energi och protein, 310:-
Kalcium, Fosfor, Magnesium och kalium, 180:-
Obs! Moms tillkommer!

Det kostar lite mer att analysera ensilage.

Jag fick krafft-rabatt på 15% (fick följesedeln av en av deras experter), så kalaset går på runt 530:-. :crazy:
Tur att det är värt dom pengarna...
 
Sv: Hur lång tid kan det ta?...

Milly och Albatross
Tack för era svar... Då räknar jag med en vecka! =)
 
Sv: Hur lång tid kan det ta?...

Jag har en gamal analys från 2002...men där kostade iallafall höanalys: 649:- inkls moms. Analysen är inkls mineraler. ensilagekostnaden blev 701:- inkls moms.
 
Sv: Hur lång tid kan det ta?...

Kan man?!? :) Hur lång tid ska man vänta innan man ringer?
 

Liknande trådar

Hästvård Tjena! I lördags tog jag och hovis beslut att vi ska ta av skorna fram på min häst. Han är barfota bak sedan föl och har starka, bra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
12 503
Juridik & Ekonomi Hur lång tid tar det innan den post man skickat till FK är registrerad som mottagen hos FK? FK vill ha mitt samtycke till en grej och...
2
Svar
24
· Visningar
1 564
Senast: Krålus
·
Hästvård Hade distriktsveterinären ute igår och blev ordinerad Metacam. Är det någon som vet hur lång tid det brukar ta innan receptet trillar...
2
Svar
22
· Visningar
2 197
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
667

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp