Hur lång tid är de drogade?

attempt

Trådstartare
Konstig rubrik, men mina katter ser drogade ut. Dom kastrerades för några timmar sen, (runt 16.30) Och dom går omrking på golvet som om de vore berusade, dom ser rätt soliga ut men jag tycker synd om dem.

Hur lång tid tar det innan dom blir "normala"?

Sv: Hur lång tid är de drogade?

De borde vara normala imorgom bitti. Går de omkring är de ingen fara, det är normalt att de är lite groggy under kvällen.

Min honkatt kastrerades för bara några veckor sedan och för henne så satt det där i hela kvällen och hon blev opererad vid 13.00-tiden på dagen. Bara dom får mörk och tyst runt omkring sig så länge dom förtfarande är "drogade" så går det snart över, och dom blir stadigare på benen!:)

Dom sover som två stockar nu! :p
Hoppas att dom är nyktra när dom vaknar. ;)

Hej,
Min hanne kastrerades nyligen (på djursjukhus) på dagen och när jag hämtade vid 5 på em. var han pigg som en mört. Men tror de gav en uppvak. spruta... Alla gör inte så kanske? Men han var lite pömsig under kvällen sen o hade lite ont när smärtstillande slutade men reda nästa dag började han småbusa med kompisen och nu är han som han var innan han blev könsmogen. Så skönt..

Dom är väldigt trötta, men de vinglar inte längre. Och dom är väldigt, väldigt keliga. ;)

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 977
Senast: Catsu
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 464
Senast: monster1
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 226
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25