Hur lägger man in en bild på buke från iPad?

Elisha

Trådstartare
Snabb o säkert dum fråga men - hur lägger man in en bild som är uppladdad till nätet, på en iPad ? På en vanlig dator högerklickar man ju o sen väljer egenskaper. Något liknande för iPad? Air om det är av betydelse! Tack!

Moderator, flytta om felplacerad !

@Elisha Är lite trött nu men alltså jag tycker din fråga i rubriken och i tråden motsäger varandra? Och tror även jag svarat på din fråga i din förra tråd men...

Men om jag förstår dig rätt så vill du ladda upp en bild FRÅN din ipad TILL nätet, t.ex. buke?

Jag har inte kommit på något sätt att välja liknande egenskaper på en Ipad, tror inte det finns. Du kan däremot ladda upp bilden på photobucket och därifrån kan du kopiera länken som finns bredvid bilden.

Följdfråga...hur får man bildadressen till en bild på fb på iPhone/iPad?
På datorn högerklickar jag ju och sen "egenskaper"

Googlade lite nu och det är tydligen såhär enkelt att få fram bildadressen: tryck och håll kvar på bilden tills alternativ kommer upp. Välj kopiera. Alltid trott att man kopierar själva bilden men det är bildadressen man kopierar :)

@Elisha @KrullTroll

Tillägg, verkar inte funka direkt från Facebook utan då får man nog spara bilden från Facebook på paddan, ladda upp på annan plattform och kopiera därifrån.

Eller, jaha! Du menar att spara ner en bild på iPad? Få är det bara att ta en screen pic. Tryck in hemknappen och låsknappen samtligt. Bilden av skärmen sparas i kamerarullen.

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 622
Senast: hastflicka
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 338
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 332
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar