Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Snabb o säkert dum fråga men - hur lägger man in en bild som är uppladdad till nätet, på en iPad ? På en vanlig dator högerklickar man ju o sen väljer egenskaper. Något liknande för iPad? Air om det är av betydelse! Tack!
@Elisha Är lite trött nu men alltså jag tycker din fråga i rubriken och i tråden motsäger varandra? Och tror även jag svarat på din fråga i din förra tråd men...
Men om jag förstår dig rätt så vill du ladda upp en bild FRÅN din ipad TILL nätet, t.ex. buke?
Jag har inte kommit på något sätt att välja liknande egenskaper på en Ipad, tror inte det finns. Du kan däremot ladda upp bilden på photobucket och därifrån kan du kopiera länken som finns bredvid bilden.
Googlade lite nu och det är tydligen såhär enkelt att få fram bildadressen: tryck och håll kvar på bilden tills alternativ kommer upp. Välj kopiera. Alltid trott att man kopierar själva bilden men det är bildadressen man kopierar
Tillägg, verkar inte funka direkt från Facebook utan då får man nog spara bilden från Facebook på paddan, ladda upp på annan plattform och kopiera därifrån.
Eller, jaha! Du menar att spara ner en bild på iPad? Få är det bara att ta en screen pic. Tryck in hemknappen och låsknappen samtligt. Bilden av skärmen sparas i kamerarullen.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.