E
explosiv
Ja.. vilka tangentknappar är det man trycker på när man ska kopiera något som inte går att kopiera mha musen. Help me...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det på internet du menar?
Är det så bra att uppmana/vägvisa folk till att "stjäla" bilder? :smirk:
OK inte uppmana men kanske uppmuntra passar bättre. Bättre är väl att säga att man kontaktar ägaren/fotografen etc. och frågar om lov eller något sånt.Uppmana är det väl inte.
Det finns ju mängder av situationer där du kan behöva kopiera t.ex ditt skrivbord eller för att ta en skärmdump av ett highscore i ett spel eller en konversation i ett forum (som chatten här på Buke).
De sidorna går ju inte att kopiera med Ctrl+C
För mig låter det som en bild som inte skaparen vill ha kopierad...Hur kopiera en bild som inte går att kopiera?
Ja.. vilka tangentknappar är det man trycker på när man ska kopiera något som inte går att kopiera mha musen. Help me...
Är det så bra att uppmana/vägvisa folk till att "stjäla" bilder? :smirk:
Tini skrev:Jag har hittat flera av mina bilder ute på andra sidor där de t.o.m har klonat bort mitt ©- tecken. Hade personerna frågat mig hade jag inte varit lika negativ, så alla som ska kopiera andras bilder, fråga först!