Hur kommer jag i kontakt med Gunnar?

Han ser nog taggen du gjorde i den här tråden. Annars försök via bukefalos sida på facebook. Eller maila gunnar(a)shero.net

Har skickat PM till @Gunnar för länge sedan nu och väntar fortfarande på svar. Finns andra kontaktvägar?
Ledsen, jag läste ditt PM och tog mig en lång funderare, så lång att jag glömde bort det och missade att svara, nu har du fått svar.

Om det är fler som inte fått svar får ni gärna påminna mig med ett nytt PM, jag läser alla men missar ibland att svara.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 284
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
285
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama